piątek, 2 stycznia 2015

Smugi

Czy ktoś z was zwrócił na to uwagę? Czy to tylko moja obsesja? Zaobserwowałem na niebie nad Puszczą nietypowe zjawisko: pozostawione przez odrzutowce smugi krzyżują się zawsze w tym samym miejscu, miejscu, które nie jest położone na żadnej wykorzystywanej trasie przelotu samolotów. Tego jestem na sto procent pewny, sprawdziłem mapy.
Co to może być? Czyżby ktoś życzliwy dawał nam znak:  tutaj jest ukryte, tutaj szukajcie.
Mimo sporych wątpliwości poszedłem tym tropem i zacząłem penetrować okolicę.  Zamknąłem areał poszukiwań do kilku hektarów Puszczy. W większości to teren równy, częściowo tylko podmokły. Przeczesuje go powoli i starannie. Jeszcze niczego nie znalazłem, ale wszystko przede mną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szczelina 4.0 Zaginięcie

                                                                                                                                            ...