sobota, 10 stycznia 2015

Puszcza -rozmiar

Pytacie, jak wielka jest Puszcza? Musi być ogromna, bo nigdy nie udało mi się jej przejść/przejechać wszerz czy wzdłuż. Za każdym razem błądziłem, nieświadomie zbaczałem z trasy, gubiłem się i wynurzałem z lasu nie tam gdzie planowałem.
Na mapie wygląda to bardzo zwyczajnie. Tu się Puszcza kończy, tam się zaczyna, ale w rzeczywistości nie jest tak łatwo to zmierzyć. Puszcza na to nie pozwala. Zwodzi i oszukuje. Dla jednych jest dobra i wspaniałomyślna, dla innych surowa i bezlitosna. Znam takich, którzy błąkali się po Puszczy kilka dni bez chleba i wody. Co gorsze byli i tacy, którzy nigdy z wypraw do Puszczy nie wrócili.

1 komentarz:

  1. Wielka cisza panowała w lesie
    i słyszałem jak śnią liście zielone,
    słyszałem sny kory, z której powstaną
    łodzie, okręty i żagle.
    AZ

    OdpowiedzUsuń

Szczelina 4.0 Zaginięcie

                                                                                                                                            ...