niedziela, 6 września 2015

Mapa 2

Moja mapa puszczańskich duktów różni się znacznie od tych wam znanych. Naniosłem na niej wiele  tras, których nie znają kartografowie. Cała karta została wypełniona leśnymi drogami, dojazdami pożarowymi, przecinkami pod linie energetyczne, szlakami i ścieżkami poprowadzonymi przez ludzi  i zwierzęta. Te moje kreślenia zmieniły zupełnie obraz Puszczy, trudno ją nawet rozpoznać. Dlatego nikt, oprócz mnie, nie miałby z niej pożytku, nie odnalazłby się w tym kłębowisku linii i strzałek.
Pamiętam po kolei wszystkie nanoszone zmiany, potrafię w tym szalonym labiryncie odnaleźć drogę, i to o wiele lepszą, od tej powszechnie znanej. Ta mapa daje mi przewagę nad innymi, pozwala poruszać się po lesie szybciej, sprawniej i dyskretniej, czyni mnie pierwszym przewodnikiem po Puszczy.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szczelina 4.0 Zaginięcie

                                                                                                                                            ...